Birim Sorumlusu: Ömer SOYARSLAN
İşgücü
Bağlı olduğu sözleşmeli yöneticilik: İdari ve Mali İşler Müdürlüğü
Döner sermaye ve genel bütçelerinin her sene sonunda oluşturulması
Bütçemizin düzenli olarak kontrolü ile gerektiğinde gecikmeksizin bölüm içi / bölümler arası aktarmaların ve ek bütçe taleplerinin yapılması
TDMS ön muhasebe (Muhasebe İşlem Fişi [MİF] ve Ödeme Emri Belgesi [ÖEB]) oluşturulması ve ödemeye/muhasebeye konu belgelerin taranarak sisteme yüklemek
Ön muhasebedeki onaylanmış evrakların (MİF ve ÖEB’lerin) çıktılarının alınarak ıslak imzalarını tamamlatmak; listelerinin hazırlanarak ilgili muhasebe birimine iki nüsha olarak ulaştırmak,
Muhasebe birimi’ne gönderilen MİF ve ÖEB ve eklerinin tıpkı kopyasının Fiş no veya Yevmiye no’ya göre sıralı olarak birimde muhafaza etmek
Firmaların haciz – ihbarname işlemlerinin takibi, yazışmaları ve muhasebeleştirilmesi sürecini yürütmek
Temlik işlemlerinin takibi, yazışmaları ve muhasebeleştirilmesini yapmak
Banka teminat mektuplarının TDMS’den kontrolü, süresi geçenlerin gerekirse yenilenmesi, işlemi tamamlanmışsa ilgili banka / firmaya iadesi işlemleri ve yazışmalarını yapmak
Hastanemizin ödenecek yasal yükümlülüklerinin (Hazine hissesi, SHÇEK payı, Merkez Hissesi, vergiler vb) evraklarının, bildirgelerinin hazırlanması, muhasebeye ve diğer ilgili uygulama yazılımlarına veri girişlerinin yapılması ve takibi
Taleplerin gerçekleşebilmesi için kullanılacak bütçe kalemi ile ödenek miktarının ihtiyaç talep formlarına yazarak imzalamak
Ticari alanların işletme giderlerinin ilgili birimlerden alınarak TDMS programına kaydetmek,
TDMS kira modülüne gerekli verilerin zamanında girilmesi ve takibini yapmak
Gelir tahakkuk biriminden aylık gelir tahakkuk raporlarının (12* – 60* hesaplarının çalıştırılması) ve Muhasebe Yetkilisi Mutemetlerinin yaptıkları tahsilatlara ve iadelere ilişkin evrakların alınarak TDMS programına kaydetmek
Süreklilik arzeden hizmet alımlarının sözleşme (iş artışı ve eksilişi dahil) ve rakamlarına uygun olarak tamamlanmasını temin ve kontrol etmek,
Harcama yetkilisi mutemetlerine gerektiğinde avans çıkarılması için gerekli olan belgeleri düzenlemek, mutemetleri bu konuda bilgilendirmek ve kapatılması için gider tahakkuk birimini bilgilendirmek
Genel bütçe ödeneklerini talep etmek, ilgili programları kullanmak, gerekli kayıtları zamanında yapmak, gelen ödenekleri sürekli kontrol ederek gecikmeksizin kullanılması için ilgili kişi ve birimleri uyarmak
Firmalar için cari kart açılması/vergi no vergi dairesi vb. değişikliklere ilişkin gerekli yazışmaları yapmak
Firmaların borç bakiyesi teyit / mutabakat yazışmalarını yapmak
Firmaların yardımcı defter dökümleri taleplerini karşılamak, yazışmalarını yapmak
Başhekim, Hastane İdari ve Mali İşler Müdürünün verdiği diğer görevleri yapmak